تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 12:19
121 بازدید
کد خبر : 208860

مشخصات Realme GT5 Pro فاش شد – ۶.۷۸ اینچی AMOLED، SD 8 Gen 3 و حداکثر ۱ ترابایت حافظه

مشخصات Realme GT5 Pro فاش شد – ۶.۷۸ اینچی AMOLED، SD 8 Gen 3 و حداکثر ۱ ترابایت حافظه

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا ما قبلاً Realme GT5 Pro (RMX3888) را دیده‌ایم که در مرجع صدور گواهینامه مخابراتی دولتی چین (TENAA) فهرست شده است و این لیست اکنون با برخی از مشخصات کلیدی آن پر شده است. GT5 Pro یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰

Realme GT5 Pro

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا ما قبلاً Realme GT5 Pro (RMX3888) را دیده‌ایم که در مرجع صدور گواهینامه مخابراتی دولتی چین (TENAA) فهرست شده است و این لیست اکنون با برخی از مشخصات کلیدی آن پر شده است.

GT5 Pro یک صفحه نمایش ۶.۷۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل، اسکنر اثر انگشت تعبیه شده و دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی را ارائه خواهد کرد. این دستگاه در نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی با رم ۸، ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. در مورد چیپست، لیست یک CPU 8 هسته ای با فرکانس پایه ۳.۳ گیگاهرتز را تأیید می کند که با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اخیراً معرفی شده کوالکام مطابقت دارد.

در پشت یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی قرار خواهد گرفت که شایعه شده است یک دوربین کاملاً جدید سونی IMX966 با اندازه ۱/۱.۴ اینچی است و یک ماژول تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی (IMX890) که زوم اپتیکال ۲.۷ برابر و ۸ مگاپیکسل فوق عریض را ارائه می دهد به آن ملحق خواهد شد. لنز

ابعاد ذکر شده Realme GT5 Pro 161.6 x 75.1 x 9.2 میلی متر و وزن آن ۲۲۰ گرم است. این گوشی اندروید ۱۴ را بوت می کند و دارای باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی است، هرچند در حال حاضر جزئیاتی در مورد سرعت شارژ وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.