تاریخ انتشار : یکشنبه 26 آذر 1402 - 12:18
372 بازدید
کد خبر : 208873

آیفون ۱۷ پرو مکس دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی است

آیفون ۱۷ پرو مکس دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی است

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا مدل‌های آیفون ۱۵ به سختی چند ماه از عمرشان می‌گذرد و ما قبلاً شایعات زیادی درباره آیفون ۱۶ داشته‌ایم، اما صبر کنید – امروز حتی آن‌ها هم در حال افزایش هستند، زیرا ما در مورد آیفون ۱۷ پرو مکس صحبت می‌کنیم. بله، ۱۷. موردی که در پاییز

iPhone 17 Pro Max to have a 48 MP periscope telephoto camera

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا مدل‌های آیفون ۱۵ به سختی چند ماه از عمرشان می‌گذرد و ما قبلاً شایعات زیادی درباره آیفون ۱۶ داشته‌ایم، اما صبر کنید – امروز حتی آن‌ها هم در حال افزایش هستند، زیرا ما در مورد آیفون ۱۷ پرو مکس صحبت می‌کنیم. بله، ۱۷. موردی که در پاییز ۲۰۲۵ راه اندازی می شود.

به گفته جف پو، تحلیلگری که شرکت های زنجیره تامین اپل را پوشش می دهد، این مدل دارای یک دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود که به نوعی برای استفاده با هدست ویژن پرو آینده بهینه می شود. او متأسفانه وارد هیچ جزئیاتی در مورد آن بهینه سازی نمی شود. آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می توانند ویدیوهای فضایی با عمق سه بعدی را برای پخش در Vision Pro با شروع iOS 17.2 ضبط کنند، به همان اندازه که ارزشش را دارد.

آیفون ۱۷ پرو مکس دارای دوربین تله فوتو پریسکوپ ۴۸ مگاپیکسلی است
پیش‌بینی می‌شود که آیفون ۱۶ پرو با دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی عرضه شود و آیفون ۱۵ پرو در حال حاضر دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است، بنابراین این بدان معناست که آیفون ۱۷ پرو/مکس ممکن است اولین گوشی در تاریخ اپل باشد که با دوربین سه‌گانه ۴۸ عرضه می‌شود. دوربین های MP در پشت.

البته بدیهی است که شما باید همه اینها را با کمی نمک کنار بگذارید – بالاخره ما اینجا تقریباً دو سال از زمان جلوتر هستیم. خیلی چیزها می‌توانند در یک بازه زمانی طولانی تغییر کنند، حتی اگر اپل در این لحظه واقعاً برنامه‌ریزی کند تا همه چیزهایی را که در اینجا ذکر شده است انجام دهد. همه چیز پیش می آید و برنامه ها را مجبور می کند همیشه تغییر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.