تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آبان 1402 - 11:42
471 بازدید
کد خبر : 208864

بررسی Resident Evil Village برای آیفون

بررسی Resident Evil Village برای آیفون

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا Resident Evil Village یا همان طور که در زبان عامیانه RE8 شناخته می شود، آخرین قسمت اصلی از مجموعه طولانی مدت Resident Evil است. اگر بگوییم این بازی‌ها صرفاً متعلق به ژانر وحشت بقا هستند، آنطور که اساساً آن را ایجاد کرده‌اند، بی‌خبر است. این مجموعه

Resident Evil Village for iPhone review

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا Resident Evil Village یا همان طور که در زبان عامیانه RE8 شناخته می شود، آخرین قسمت اصلی از مجموعه طولانی مدت Resident Evil است. اگر بگوییم این بازی‌ها صرفاً متعلق به ژانر وحشت بقا هستند، آنطور که اساساً آن را ایجاد کرده‌اند، بی‌خبر است. این مجموعه دو دهه و نیم را در برگرفته است و تقریباً هر پلتفرم اصلی بازی را مورد توجه قرار داده است.

اکنون، آخرین ورودی اصلی این سری به iOS می آید. Resident Evil Village برای iOS تا حد زیادی یک پورت نسخه مک است که خود پورت نسخه PC بود. این یک نسخه بومی ARM از بازی است، همانطور که انتظار دارید برای iOS باشد و فقط در Apple A17 Pro در آیفون و M1 یا جدیدتر در iPad در دسترس است.

بررسی Resident Evil Village برای آیفون
امروز میخوام بازی رو روی آیفون ببینم. این لزوما یک بررسی دقیق از بازی نیست، که در حال حاضر دو سال از عمر آن می گذرد و مقدار مشخصی دارد، بلکه تجربه بازی آن بر روی یک آیفون، به ویژه آیفون ۱۵ پرو جدید است. پس بیایید شروع کنیم.

دهکده رزیدنت اویل داستان اتان وینترز را دنبال می‌کند که یک قهرمان بازگشته از رزیدنت اویل ۷ است. پس از اتفاقات دلخراش بازی قبلی، ایتن سعی می‌کند با خانواده‌اش زندگی کند و ظاهری شبیه به یک زندگی عادی داشته باشد، وقتی اوضاع به هم می‌ریزد. از نو. اتان که به یک دهکده متروکه ناشناخته برده می شود، باید تلاش کند تا خانواده اش را یک بار دیگر از وحشتی که در آن نهفته است نجات دهد.

بدون ارائه داستان این بازی و بازی قبلی، این خلاصه ای است که می توان ارائه داد. توطئه های Resident Evil، حداقل، کمی مسخره هستند، و این یکی هم فرقی نمی کند، با یک بازیگر التقاطی از شخصیت ها که قسمت های مساوی جذاب و ترسناک هستند. در حالی که برخی از دانش مجموعه مفید است، شما اساسا می توانید به طور مستقیم وارد این یکی شوید و مقدمه در ابتدا باید برای بالا بردن سرعت شما کافی باشد. به این معنا که برای لذت بردن از این، نیازی به بازی قبلی ندارید.

بررسی Resident Evil Village برای آیفون
Resident Evil Village در iOS به صورت دانلود رایگان در دسترس است که به شما امکان دسترسی به مقدمه و فصل اولیه Village را می دهد. هنگامی که به Castle Dimitrescu رسیدید، بازی از شما می خواهد که نسخه کامل را خریداری کنید، که به سادگی یک IAP است که قیمت آن ۱۶ دلار است و بقیه بازی را باز می کند. همچنین یک بسته DLC با قیمت ۱۰ دلار وجود دارد که به شما امکان دسترسی به Trauma Pack و Winter’s Expansion را می دهد. اولی بیشتر لوازم آرایشی و درجه سختی بالاتری را اضافه می کند و دومی حالت سوم شخص، شخصیت های اضافی را برای حالت Mercenaries و ماموریت داستان Shadows of Rose اضافه می کند. همچنین یک کوپن ۲ دلاری برای دسترسی کامل وجود دارد که تمام موارد قفل شده در بازی را باز می کند و اساساً به عنوان یک کد تقلب پولی عمل می کند.

قیمت های ذکر شده در بالا تخفیف موقت بوده و از ۲۹ آبان ماه افزایش می یابد.

همانطور که قبلا ذکر شد، پورت iOS بازی کم و بیش فقط نسخه macOS با تغییرات ظاهری بسیار کمی است. این را می توان در درجه اول در تنظیمات و منوی بازی مشاهده کرد.

به منو بروید و ابتدا متوجه خواهید شد که همه چیز چقدر کوچک است. وقتی می‌گویم این اساساً نسخه macOS است، اغراق نمی‌کنم، زیرا توسعه‌دهندگان به سادگی فراموش کرده‌اند که آیفون معمولی صفحه‌نمایش ۱۳+ اینچی ندارد و بنابراین ممکن است لازم باشد متن منو بزرگ‌تر شود. در آیفون ۱۵ پرو، بینایی من مطمئنا در حال آزمایش بود و کسانی که بینایی کمتری دارند ممکن است کار سخت تری داشته باشند.

بررسی Resident Evil Village برای آیفون
نکته دیگری که متوجه خواهید شد این است که منوی گرافیکی با نسخه macOS یکسان است. در حال حاضر، من در درجه اول یک گیمر رایانه شخصی هستم و منوی گرافیکی یکی از مکان های مورد علاقه من در یک بازی است، اما در مورد دیدن آن بر روی تلفن یک مشکل کاملاً وجود دارد.

از یک طرف، شما اساساً به تمام گزینه های موجود در رایانه شخصی منهای ردیابی پرتو و VRS دسترسی دارید. همچنین، AMD FSR 1.0 با MetalFX اپل جایگزین شده است (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد). اما جدای از آن، شما همه گزینه‌های مشابه، از جمله وضوح، نرخ فریم، حالت رندر، مقیاس‌بندی وضوح، ضد aliasing، وضوح بافت و حافظه پنهان را دریافت می‌کنید. همچنین فیلتر بافت، کیفیت مش چند ضلعی، انسداد محیط، بازتاب‌های فضای صفحه، کیفیت نور حجمی، پراکندگی زیرسطحی، کیفیت سایه، سایه‌های تماس، کش سایه، شکوفایی، شعله‌ور شدن لنز، نویز فیلم، عمق میدان، اعوجاج لنز و AMD وجود دارد. تیز کردن تطبیقی کنتراست FidelityFX. برخی از این گزینه ها مانند حالت رندر، مقیاس رزولوشن، CAS و AA با فعال بودن گزینه های MetalFX غیرفعال می شوند.

تبلیغات

اگر مطمئن نیستید که همه اینها چه کاری انجام می دهند، بازی همچنین دارای چند ایستگاه از پیش تنظیم کیفیت است، از جمله حالت توصیه شده، که فقط اکثر این گزینه ها را خاموش می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.