تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 17:03
294 بازدید
کد خبر : 208807

بیش از هزار شکایت مردمی در حوزه کالا‌های اساسی قزوین رسیدگی شد

بیش از هزار شکایت مردمی در حوزه کالا‌های اساسی قزوین رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جمشید خدایاری از بررسی یک هزار و ۴۶۶ مورد شکایت مردمی با سامانه ۱۲۴ از ابتدای سال جاری تاکنون در قزوین خبر داد. سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با اعزام بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به موارد اعلامی ۷۰۸ مورد تخلف

بیش از هزار شکایت مردمی در حوزه کالا‌های اساسی قزوین رسیدگی شد

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جمشید خدایاری از بررسی یک هزار و ۴۶۶ مورد شکایت مردمی با سامانه ۱۲۴ از ابتدای سال جاری تاکنون در قزوین خبر داد.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با اعزام بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به موارد اعلامی ۷۰۸ مورد تخلف محرز و ۴۹۷ تخلف نیز با تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

خدایاری اضافه کرد: ارزش ریالی تخلفات صورت گرفته در مراکز عرضه کالا‌های اساسی ۲۰ میلیارد تومان است و این تخلفات به ترتیب بیشترین فراوانی شامل اجرا نکردن تکالیف صنفی، درج نشدن قیمت بر روی کالا، کم فروشی، فقدان نرخنامه مصوب، گران فروشی، رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی، عرضه خارج از شبکه و تداخل صنفی است.

به گفته وی، ۴۲۱ فقره از پرونده‌های تشکیل شده منجر به صدور حکم شده و ۷۶ پرونده در انتظار دریافت احکام قضایی است.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: روزانه تیم‌های متشکل از بازرسان سازمان و بسیج اصناف به موارد اعلامی در سامانه ۱۲۴ رسیدگی می‌کنند و بر اساس هماهنگی تازه به عمل امده با فرمانداری قزوین واحد‌هایی که بیشترین تماس و شکایت را داشته باشند با بازرسی و نظارت سرزده روبرو شده و با برخورد‌های قانونی روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.