تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 21:42
383 بازدید
کد خبر : 208866

در اینجا بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه در مورد هدفون در ایالات متحده است

در اینجا بهترین معاملات جمعه سیاه اولیه در مورد هدفون در ایالات متحده است

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا هنوز یک هفته دیگر به جمعه سیاه باقی مانده است، اما پیشنهادات اولیه شامل طیف گسترده ای از هدفون ها با تخفیف های خوب است. ما بیشتر روی جوانه های TWS تمرکز کردیم، اما چند مدل روی گوش نیز وجود دارد. با شروع سامسونگ، این شرکت

Here are the best early Black Friday deals on headphones in the US

به گزارش پیکسو نیوز و به نقل از گسمارنا هنوز یک هفته دیگر به جمعه سیاه باقی مانده است، اما پیشنهادات اولیه شامل طیف گسترده ای از هدفون ها با تخفیف های خوب است. ما بیشتر روی جوانه های TWS تمرکز کردیم، اما چند مدل روی گوش نیز وجود دارد.

با شروع سامسونگ، این شرکت برنامه فروشگاه سامسونگ خود را تحت فشار قرار داده و تخفیف های انحصاری ارائه می دهد. Galaxy Buds FE قبلاً ارزان‌ترین در سری TWS سامسونگ بود، اما اکنون حتی بیشتر از آن. این جوانه های زیر ۱۰۰ دلار دارای اتصال ANC و چند نقطه ای هستند و تا ۶ ساعت زمان گوش دادن (با ANC روشن) را وعده می دهند.

توجه: هنگام دنبال کردن پیوندهای سامسونگ در زیر، از شما پرسیده می شود که آیا فروشگاه آنلاین را می خواهید یا برنامه فروشگاه سامسونگ را می خواهید. برای تخفیف های اضافی که در فروشگاه وب یافت نمی شود، برنامه را انتخاب کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.