تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 11:34
386 بازدید
کد خبر : 208881

کافی پارس معتبر ترین آموزشگاه کافی شاپ ایران ویژه بازار کار با مدرک فنی حرفه ای بین المللی

کافی پارس معتبر ترین آموزشگاه کافی شاپ ایران ویژه بازار کار با مدرک فنی حرفه ای بین المللی

  امروز میخواهیم معتبر ترین آموزشگاه کافی شاپ ایران را به شما معرفی کنیم تا افرادی که قصد دارند یک آموزش با کیفیت را با صرف هزینه و زمان مناسب داشته باشند، بهترین را انتخاب کنند. اگر شما هم قصد دارید در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای که زیر نظر سازمان فنی و حرفه

 

امروز میخواهیم معتبر ترین آموزشگاه کافی شاپ ایران را به شما معرفی کنیم تا افرادی که قصد دارند یک آموزش با کیفیت را با صرف هزینه و زمان مناسب داشته باشند، بهترین را انتخاب کنند. اگر شما هم قصد دارید در یک آموزشگاه معتبر و حرفه ای که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت می کند آموزش ببینید این مقاله مناسب شماست.

افرادی که قصد دارند مهارتی را از صفر تا صد بیاموزند معمولا سعی می کنند معتبرترین را انتخاب کنند تا از نظر آموزش ها و مدارکی که دریافت می کنند دچار مشکل و چالش نشوند.

اکثر افرادی که قصد شروع یادگیری این حرفه را دارند معمولا استرس بازار کار با آنها همراه بوده و به یک چالش برای آنان تبدیل شده است حال بیایید در نظر بگیریم آموزشگاهی که قصد معرفی آنرا داریم علاوه بر اعتباری که نزد سازمان فنی و حرفه ای دارد مدرک آن بسیار معتبر بوده و تضمین بازار کار نیز از مزایای ویژه آن می باشد، پس تمامی چالش ها با این آموزشگاه حل شده و به بهترین نحو ممکن می تواند شروع کند و مسیر خود را ادامه دهد تا به یک باریستای حرفه ای تبدیل شده و کسب و کاری پر سود را آغاز کند.

آموزشگاه کافی پارس با برگزاری دوره های آموزشی باریستایی، بارتندری، مدیریت کافه و تعمیرات و سرویس تجهیزات کافی شاپ کامل ترین پکیج آموزشی صنعت قهوه را ارائه می دهد و با اعتبار ویژه ای که دارد هر سال حدود ۲۵۰۰ هنرجو موفق را وارد بازار کار می کند.

بهترین آموزشگاه کافی شاپ ایران با نام کافی پارس دو شعبه در تهران و کرج دارد و علاوه بر جذب هنرجو از این دو شهر از تمامی شهر های ایران مراجعه کننده داشته و افراد زیادی از شهر های دیگر برای یادگیری مهارت های حوزه صنعت قهوه به این آموزشگاه پر آوازه مراجعه می کنند. رضایت هنرجویان از این آموزشگاه دز یک جامعه آماری ۲۰۰ نفره بعد از مصاحبه با آنان ۹۷ درصد تخمین زده شده است.

چگونه می‌توان به یک باریستای حرفه‌ای تبدیل شد؟

برای تبدیل شدن به یک باریستای حرفه‌ای، ابتدا باید در دوره‌های مرتبط در آموزشگاه معتبر کافی پارس شرکت کنید و مدرک خود را دریافت نمایید. مرحله بعدی، تکرار و تمرین فراوان است که می‌تواند مسیر حرفه‌ای شدن را برای شما آسان کند. در زیر ویژگی‌های یک دوره معتبر باریستا برای کمک به حرفه‌ای شدن شما آورده شده است.

در ادامه مزایای آکادمی پارس را کامل توضیح می دهیم:

ثبت‌نام و مشاوره رایگان

آکادمی کافی پارس، فرصت با ارزش مشاوره رایگان را برای علاقه‌مندان قبل از ثبت‌نام فراهم کرده است. این مشاوره شامل زمینه‌های مختلفی از جمله بازار کار این حرفه، شهریه دوره، سرفصل‌های آموزشی و همچنین تعیین اساتید می‌شود. ثبت‌نام در این دوره‌ها به صورت حضوری و آنلاین امکان‌پذیر است. 

برای شروع و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

۰۲۱۸۸۷۱۴۴۹۳

۰۲۱۸۸۱۰۸۷۱۹

آموزش با بهترین اساتید باریستایی

بدون شک، تدریس و مهارت بیان یک استاد نقش اساسی در یادگیری و آموزش باریستایی ایفا می‌کند. آکادمی کافی پارس با داشتن مدرسین برتر و با تجربه‌ترین اساتید این حرفه، اصول باریستایی را مطابق با سرفصل‌های بین‌المللی این حوزه برای شما ارائه می‌دهد. در این مرکز، آموزش استادان، به صورت تئوری و عملی با بهره‌گیری از بهترین ابزار و امکانات ارائه می‌شود.

گارانتی و پشتیبانی ۵ ساله

همانطور که می‌دانید، بسیاری از نقاط ضعف و مشکلات در حین شروع به کار بروز می‌کنند. در این زمینه، بهترین راه برای حل این مشکلات این است که از مربی خود کمک بگیرید. با شرکت در دوره‌های آموزشی آموزشگاه کافی شاپ پارس، علاوه بر یادگیری اصول اساسی، شما یک گارانتی و پشتیبانی ۵ ساله نیز خواهید داشت. این بدان معناست که پس از پایان دوره و دریافت گواهی‌نامه، تا مدت ۵ سال، در صورت بروز مشکلات در کار خود، می‌توانید به این آکادمی مراجعه کرده و مشکلات خود را رفع کنید. علاوه بر آن در ورکشاپ ها و تور های بازدید از کارخانه که برای به روز نگه داشتن علم هنرجویان برگزار می شود شرکت کنید.

شهریه کلاس‌های باریستایی

با توجه به درآمد بالای این حرفه، شهریه‌ای که شما برای آموزش باریستایی پرداخت می‌کنید بسیار اندک است. یک نکته مهم درباره پرداخت شهریه در آکادمی پارس این است که این امکان وجود دارد که علاقه‌مندان به آموزش، شهریه خود را به صورت اقساطی پرداخت نمایند. این موضوع باعث شده که بسیاری از افراد علاقه‌مند که توانایی پرداخت کامل شهریه را ندارند، از این امکان در آموزشگاه کافی پارس بهره‌مند شوند.

کلاس‌های این مرکز به صورت نیمه خصوصی (با ۱ تا ۳ نفر) برگزار می‌شوند. شهریه دوره‌های باریستایی کافه پارس در فصول مختلف با تخفیف‌های دوره‌ای همراه است و برای اطلاع از این تخفیف‌ها، کافیست به صفحه اصلی وبسایت این آموزشگاه مراجعه نمایید.

محیط مجهز آموزشگاه کافه پارس

برای یک آموزش حرفه‌ای، نیاز به ابزار و مواد اولیه با کیفیت مرغوب است. این مسئله به طور مستقیم بر کیفیت آموزش شما تأثیر گذار است. در آکادمی کافی پارس، انواع وسایل و تجهیزات باریستایی از جمله ماشین اسپرسو، آسیاب، ترازو، سیلو، پیچر، سختی‌سنج آب و … موجود هستند. همچنین، نحوه استفاده از هر یک از این ماشین‌ها در طول دوره‌ها به دقت آموزش داده می‌شود.

مدرک معتبر در آموزشگاه کافی پارس

هرچند که یادگیری اصولی کافه داری از مهمترین مسائل است، اما برای اثبات توانایی‌های خود، داشتن یک مدرک معتبر ضروری است. مدرکی که پس از فراگیری دوره‌های آموزشی در آکادمی کافی پارس به هنرجویان اهدا می‌شود، دارای اعتبار بین‌المللی است. این امر نه تنها برای افرادی که به دنبال مهاجرت از ایران هستند اهمیت دارد، بلکه برای افزایش اعتبار و ارزش شما به عنوان یک باریستا نیز بسیار مؤثر می باشد علاوه بر این افرادی که قصد راه اندازی کافه را دارند می توانند با استفاده از این مدرک به راحتی پروانه کسب دریافت کنند.

بازار کار عالی با تضمین ورود ویژه معرفی به آن در آموزشگاه کافی شاپ پارس

در حال حاضر کافه داری و شغل باریستایی تبدیل به مشاغلی شده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. از این رو نیاز به نیروی کار نیز یک مسئله مهم بوده و کافی پارس با پرورش باریستای حرفه ای این نیاز را برطرف کرده است . با ارتباطات ویژه ای که با کافه و رستوران های معتبر دارد هنرجویان را بعد از اتمام دوره های آموزشی به بازار کار معرفی می نماید.

سخن آخر 

آموزش باریستایی در معتبرترین آموزشگاه کافی شاپ ایران با نام کافی پارس مناسب تمامی افراد علاقه مند به این رشته است. کافه پارس به عنوان یک مرکز آموزشی معتبر در این زمینه، با بهره مندی از بهترین اساتید باریستایی، محیط دوستانه و مجهز با پرسنل متخصص، دوره‌های متنوع، شهریه مناسب و امکان پرداخت اقساطی، پشتیبانی ۵ ساله و ارائه مدرک بین‌المللی به عنوان بهترین در صنعت قهوه می درخشد برای شروع و دریافت مشاوره رایگان با شماره های زیر تماس بگیرید.

۰۹۲۰۲۷۷۵۸۵۷

۰۹۹۶۲۰۲۸۰۳۰

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.